Header Ads Widget

Üretim Mühendisi


Ankara / Kahramankazan'da bulunan fabrikamız için Üretim Mühendisi olarak görev alacak takım arkadaşlarına ihtiyacımız vardır.

İŞ TANIMI
  • Üst yönetim ile birlikte oluşturulan birim hedeflerin gerçekleştirilmesi amacıyla ve üretim planına uygun olarak, günlük, haftalık programlar yapmak ve uygulanmasını sağlamak.
  • Fitil üretim raporlarına göre istatistiksel çalışmalarda bulunmak, yaptığı istatistiksel çalışmaları bağlı ulunduğu üst amirine iletmek.
  • Vardiya organizasyonlarını gerçekleştirmek, çalışan hatlarda herhangi bir personel eksikliği var ise, çözüm odaklı yaklaşım içerisinde olmak.
  • Deneme üretimleri ile ilgili olarak fitil ustasına bilgi vermek.
  • Fitil Proses Kontrol Formu, Üretim-Depo Teslim Formu, Malzeme Talep -Teslim Formu ve Fitil Günlük Makine Duruş Raporu’nu günlük olarak doldurmak ve ilgili birimlere göndermek.
  • Standart Çalışma Koşulları Tablosu’nun güncelliğini takip etmek.
  • Kendisine bağlı ustaların ve görevlilerin eğitim ihtiyaçlarını belirlemek
  • Üretimin verilen talimatlara uygun olarak gerçekleşmesini sağlayacak kontrol ve denetimleri yapmak.
  • Fitil günlük üretim raporlarını hazırlayarak ilgili birimlere iletmek.
  • İşçi sağlığı ve iş güvenliği kurallarına uymak, sorumluluğu altında bulunan ya da birlikte çalıştığı kişilerin söz konusu kurallara uymalarını sağlamak, gerektiğinde uyarı ve tavsiyelerde bulunmak.
  • Yaptığı işin kalitesinden sorumlu olmak ve kendi sorumluluk alanı içerisinde gerçekleştirilen işin kalitesini kontrol etmek.
  • Üst yönetimin, ilgili diğer makamların, yöneticisinin ve diğer birimlerin ihtiyaç duyabileceği kendi görev alanı kapsamındaki, her türlü bilgiyi her an kullanılabilecek durumda tam, doğru ve güncel olarak tutmak, bu bilgilerle ilgili olarak gerektiğinde rapor hazırlamak veya bilgi vermek.

İSTENİLEN ÖZELLİKLER
  • Üniversitelerin Endüstri Mühendisliği bölümünden mezun
  • MS Office uygulamasına hakim,
  • En az 2 yıl iş tecrübesi olan,
  • Erkek adaylar için Askerlik görevini tamamlamış.
 

CV’lerinizi aşağıdaki mail adresine gönderebilirsiniz.

fkoksal@derlas.com.trr  


 __________________________________________________________________________________________________


ÜCRETSİZ SERTİFİKALI EĞİTİMLER 🎓

Yorum Gönder

0 Yorumlar