Header Ads Widget

Kalite Kontrol Mühendisi


Şirketimizin Kalite Yönetim Departmanında çalışmak üzere; 
Kalite Kontrol Mühendisi arayışımız bulunmaktadır.

GENEL NİTELİKLER:
  • Tercihen Üniversitelerin Biyomedikal Mühendisliği, Biyomühendislik, Tıp Mühendisliği, Kimya Mühendisliği, Kimya, Biyoloji vb. bölümlerinden mezun,
  • ISO 13485 Kalite Yönetim Sistemi ve CE belgelendirme süreçlerine hakim ,
  • 2017/745 MDR Tıbbi Cihaz Mevzuat Bilgisine sahip, tercihen MDR dosya hazırlama süreçlerinde görev almış,
  • 93/42/EEC Tıbbi Cihaz Yönetmeliği konusunda tecrübeye sahip ve denetimlerde etkin görev almış, teknik dosya hazırlama tecrübesi olan,
  • Daha önce Kalite Yönetim Departmanında, tercihen medikal cihaz alanında minimum 2 yıl tecrübeli,
  • İyi derecede İngilizce bilen.
İŞ TANIMI
  • ISO 13485:2016 Kalite Yönetim Sistemi standardına uygun gereklilikler için koordinasyonu sağlamak ve takip etmek,
  • 2017/745 MDR Tıbbi Cihaz Mevzuatı çerçevesinde adaptasyonu sağlamak,
  • Belgelendirme (93/42/EEC -2017/745 MDR) ve ISO 13485:2016 Kalite Yönetim Sistemi ile ilgili dokümantasyon sisteminin süreçlerini yürütmek,
  • Kalite sertifikalarını hazırlamak.
  • Kalite kontrol süreçlerini yürütmek.
 

CV’lerinizi aşağıdaki mail adresine gönderebilirsiniz.

info@techbruein.com  


 

Yorum Gönder

0 Yorumlar